وقتی تو تاکسی سوار شدم دیدم یه نامحرم کنارم نشسته ،
خودم رو جمع کردم ،
بهم گفت : اُمل !!

وقتی موقع اذان رفتم مسجد دانشگاه ،
بهم گفتن : اُمل !!

وقتی چادر سرم گذاشتم تا کمتر جلب توجه کنم ،
بهم گفتن : اُمل !!


وقتی با عشوه و ناز با نا محرم حرف نزدم ،
بهم گفتن : اُمل !!

وقتی عکس بدون حجاب و برهنه ی خودمو توی فیس بوک برای کوبیدن لایک های پر از هوس نذاشتم ،
بهم گفتن : اُمل !!


وقتی زنگ گوشیم بوی پیراهن یوسفه ،
بهم گفتن : اُمل !!

وقتی پای ثابت بچه های هیئت شدم ،
بهم گفتن : اُمل !!

وقتی موقع حرف زدن با نامحرم سرم پایین بود ،
بهم گفتن : اُمل !!

وقتی در جواب رابطه دوستی پسر ترم بالایی گفتم : نه ،
بهم گفت : اُمل !!


وقتی نخواستم پشت سر دختر مردم راه برم و مزاحمش بشم ،
بهم گفتن : اُمل !!

وقتی پشت رهبرم حرف زدن ، رگ غیرتم بالا زد ،
بهم گفتن : اُمل !!


وقتی بهترین کتاب رمانم شد “دا” ،
بهم گفتن : اُمل !!

وقتی گفتم توی خونمون ماهواره نداریم
چون عقیدم اینه که ماهواره دقیقا همون غارت فرهنگیه ،
بهم گفتن : اُمل !!


وقتی بزرگترین آرزوم شد ” شهادت ” ،
بهم گفتن : اُمل !!

تازه فهمیدم این روزها هر کی از کنارم رد میشه ، چرا به من میگه : اُمل ؟!

اصلا خدایا شکرت که شدم اُمل...
در روزگاری که هرچیز غیر از آُمل بودن بوی کفر و فساد میده …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: